در حال حاضر Alexa آمازون با تکنولوژی خانه هوشمند LG کار می‌کند

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-17 21:24:40

کارکردن خانه هوشمند ال جی با الکسای آمازون


LG اعلام کرد که مرکز اتوماسیون خانه هوشمند SmartThinQ در حال حاضر با دستیار شخصی Alexa آمازون کار میکند. علاوه بر این، LG از گروهی از محصولات جدید قابل اتصال، از جمله لامپهای حبابی و حسگرهای حرکتی رونمایی می‌کند.
تبلیغات LG به همراه گزارش یکپارچه سازی Alexa مربوط به یک تولیدکننده اصلی کامپیوترهای شخصی آورده می‌شود: طبق گزارش روز جمعه CNET، یک مدیر اجرایی در Lenovo خاطرنشان کرده است که آمازون با یک کمپانی چینی برای اضافه کردن دستیار مجازی Alexa به کامپیوترها و سایر دستگاههایشان مذاکره کرده‌است. لازم بذکر است که Lenovo ، بزرگترین سازنده کامپیوترهای شخصی در جهان است.
نقدی بر یکپارچه سازی Alexa برای اولین بار در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES منتشر شد. زمانی که هاب، با یک بلندگو، یک صفحه نمایش LCD و قابلیت یکپارچه‌شدن با تمام سیستم‌عاملهای اصلی خانه هوشمند مطرح‌شد، در ابتدا امکانی برای کنترل صدا نداشت. البته این حذف بسیار تعجب‌برانگیز است مخصوصا از این لحاظ که هاب بسیار شبیه اکوی آمازون است.
هاب از طریق اتصال به حسگر SmartThinQ حتی می‌تواند لوازم خانگی شما را کنترل کند و با خدمات سفارش خودکار آمازون یکپارچه شود. به عبارت دیگر، شوینده LG شما قادر خواهدبود که بفهمد چقدر مواد شوینده استفاده می‌کنید و به طور خودکار سفارش‌ها را متناسب با زمان فعالیت شما انجام‌دهد.
یک مدیر اجرایی در شرکتی کرهای گفته‌است که تکنولوژی خانه هوشمند – تمام چیزهای شناخته‌شده در اینترنت، یا همان اینترنت اشیاء - زمانی که گردانندگان صنعت با هم همکاری می‌کنند، بهترین کارایی را دارد.
سئونگ-جین جو رئیس لوازم خانگی LG در بیانیه ای گفت: " ما باور داریم که تکنولوژی اینترنت اشیاء ما از طریق همکاری و باز بودن، نسبت به یک سیستم بسته، برای مشتریان بسیار مفیدتر خواهدبود. "
علاوه بر کار با Alexa ، هابهای به روز شده قادر به کنترل سری جدیدی از دستگاههای مستقل خواهندبود. ما مطمئن نیستیم چه تعدادی از آنها در ایالات متحده ساخته میشود، اما آنها قادر به رقابت در بازار شلوغ فعلی اتصالات و حسگرهای هوشمند خواهندبود.


در ماههای اخیر Alexa به یک استاندارد در خانه‌های هوشمند تبدیل شده‌است. در حال حاضر Alexa در دستگاههای چندمنظوره دیگری، فراتر از Amazon Echo و Tap و Dot در دسترس است. این دستگاهها شامل Triby، یک بلندگوی اینترنتی ساخت فرانسه، و دستگاه مخابره داخل ساختمان است. فورد نیز قصددارد که اتصالات ماشینهایش را با Alexa یکپارچه‌کند.
LG هنوز در حال تصمیم‌گیری است که آیا از طریق خرید قطعاتی نظیر Echo با Alexa سازگارشود و یا مثل Triby و Nucleus ، از هاب SmartThinQ که شامل Alexa است استفاده‌کند. قطعا گزینه دوم یک معامله بزرگتر است و ما به زودی به شما اطلاعاتی در این زمینه خواهیم‌داد.
مهمترازهمه اینکه به نظر ما، یک هاب SmartThinQ فراتر از سطح تبلیغ تجاری است. حتی بعد از گذشت یک سال از شروع کار CES، خرید یکی از آنها غیرممکن به نظر می‌رسد.

منبع:
http://www.usatoday.com/story/tech/news/2016/09/02/amazons-alexa-now-works-lg-smart-home-tech/89783856/

اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.